Att äta juuulbord

Helgen blev underbar! I fredags var jag som sagt på julbord med bästa GB-glace! Tack för att jag fick följa med!! Underbart! Tyvärr är dock folket lite sega så kl. 21.30 så var vi bara 6 st kvar. Vi bestämde oss för att åka in till stan, ja, eliten då, Jag, Anna och Oscar... så va vi bara 3 :D

Träffade för övrigt min far där inne på wärdshuset i Gamla Linköping, trevligt med kommunikation.. igen av oss visste att den andre var där :)

Men men... in till Platå för mer förtäring, (än så länge hade jag hållt mig någorlunda på mattan och faktiskt tagit det lugnt) Men där inne träffade jag Jennie. Ajaj, munnen går i ett och Jennie springer till baren i ett. Jag kommer inte ihåg hälften av vad vi pratade om (vi är nog lika pratglada båda 2) men jag tror inte att de som vi från början var där med märkte av oss speciellt mycket. Lustigt det där, att vi har så mycket att prata om när vi inte rör oss i samma kretsar direkt...hmm Men tack iaf Jennie för en mycket trevligt kväll och mycket goda drinkar!! (Jag vet ju att du läser det här.. snarast...hehe)

Vaknar bakis på lördagen, vilket jag inte skulle göra... försöker dölja det för mamma och anders men det går sådär. somnar i soffan precis innan gästerna kommer och är inte alls klar när det kommer folk genom dörren. Seg som satan försöker jag ändå vara lite social innan det bär av ot Gamla Linköpings wärdshus...igeeen...men den här gången får jag köra turbomercan!! Två gånger om mellan stan och Berg eftersom vi var för många personer! Weeeee...Fort satan :D

Jaja, ska inte gå igenom hela kvällen men helgen var iaf mycket lyckad och jag tror inte att jag o Sibbe gjorde av med några pengar direkt. Vilket är det viktigaste (då vi inte har några typ)

Så nu sitter jag här ute i Berg och försöker spendera så lite pengar som möjligt genom att inte göra nåt. Så nu ska jag äta lite lunch och sen ta en promenad med hundarna om det kan sluta regna. Sen ska jag börja pigarbetet åt mamma och dammsuga övervåningen och fundera ut nåt att äta till ikväll!

Knäckbak hos dig Anna på onsdag? Ischoklad med kanske? Vem är på?? :D Alla är bjudna....typ...eller inte, fråga gärna först :P


Kommentarer
Postat av: anna

Sååå söt du è!!:)

jg är absolut på det där m knäck& ischocklad:P ehh...ohh ja vi kan absolut firra d hos mej! Alla (som anmäler sej innan) är hjärtligt välkomna:) Varning för galen katt bara....hi hi hi...!

2008-12-08 @ 13:43:04
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Jennie

Hehehe jag hade en väääldigt trevlig kväll:)!!!O du hjärtat jag kan lova dig att din käft glappar då minst lika mkt som min;) puss puss

2008-12-08 @ 18:17:30
URL: http://jenniecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0