Snaaart börjar livet....

Jag får helt enkelt ta och vänta ett tag till. Den 26:e januari åker jag och Sibbe till Thailand & Dubai, när vi kommer hem den 21 februari så flyttar vi in i nya lägenheten på Bielkegatan. (precis på andra sidan gatan från resecentrum). Den 9:e mars börjar jag jobba på GB-glass igen (:D) och då tjänar vi lite mer pangar jag o Sibbe :)

Jag får vänta tills dess...

Just nu går jag mest bara omkring och känne rmig misslyckad. Typ... Känns inget bra alls, men vem vill ha en när man bara kan jobba i 7 veckor?

Som tur va händer det lite tills dess som förhoppningsvis gör så att tiden går fooort!

Idag ska jag på julbord med GB-glass och söta Anna (som för övrigt slog en vurpa av hästen igår, ajaj) Det är så kul att klä upp sig!
Iorgon ska jag på julbord med familjen, (kära bror kommer hem!!) men då ska jag vara nykter och köra mamma & Anders merca!!! En gång om året kör jag den och det är när vi ska på julbord :)

För övrigt så bor vi numer i Berg i min mammas källare för att köra det sista spara-inför-resan-rycket. Så nu ställer vi bilen med så att inte den kostar mer pengar för den jäveln går ju ta mig faan bara sönder hela tiden!! Nu tar jag bussen istället!!

Vem vill baka knäck medmig nästa vecka? Jag vill ha knäck!! :)

Mer jul...ge mig... MER JUL!!

Så ge mig trettio grader kallt,
tomtar överallt
och en skog av gröna granar.
Jag vill ha snötyngda hus,
tusentals ljus,
kulörta kulor i drivor,
bjällerklang
som ackompanjemang,
på alla julens skivor.

Ge mig en svårknäckt nöt,
sötare gröt,
djupare dopp i grytan,
glittrigare glim
och grötigare rim
och mer Arne Weise i rutan.
Jag vill ha rymligare säck,
segare knäck,
fetare fläsk från grisen,
krimsigare krams,
längre långdans
och raskare räv på isen.

Kommentarer
Postat av: anna

Du ska inte gå runt o känna dej misslyckad!...Darling du har väl inte glömt bort att du är bäst;)

jag vill baka knäck m dej!!!! Puss...ses om några timmar:)

2008-12-05 @ 11:08:13
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Hanna

Hej, ja kollade med honom och just nu hade de ganska mkt o göra men kanske lite längre fram.. Inte helt gratis men rätt bra pris kanske kundes fixa iaf.



Håller med anna, tycker inte heller du ska känna dig misslyckad. Ja förstår dig dock.. Ja vill med ha jobb...

2008-12-05 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0