Att förnya sig

Oj vilket lååångt blogguppehåll det blev..

jag har för första gången utan att vara bortrest verkligen inte haft tid att skriva här.

Jag har nu officiellt hoppat av allt som har med skolan att göra och har börjat jobba!
Jag jobbar för tillfället på Ljungsbro bygghandel och lägger in nya varor i deras nya datasytem. Pappa har precis köpt den och håller på att gör allt nytt och fint så jag får hjälpa till som tur e så att jag får en inkomst =)
Såå, halv 7 på mornarna blir jag hämtad nu för tiden. Men det går. Skönare än att bara sitta hemma...

Från och med april så har jag fått jobb å GB-glass (Grattis mig själv) Kul när allt bara sitter när man säker ett jobb och går på intervju. Tack Anna också för det va väl du som fixade jobbet ändå :D

Jag ska iaf försöka bättra mig här och hoppas att ni tycker om att läsa fortfarande.

Nu ska jag sluta skriva en massa tråk och ska försöka uppdatera senare idag med något kul! Kanske snart snart, vem vet. När jag kommer igång så kan inget stoppa mig, haha!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: liten

Kul å se att du lever.. å grattis till jobbe pöss

2008-02-26 @ 15:57:32
URL: http://lilltjejen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0