Att göra vad f-n man vill

gnäll gnäll gnäll...
Överallt hör man gnäll
Jag har inget jobb..
Jag har ingen pojkvän
Jag har tråkigt
Jag trivs inte på jobbet..
bla bla bla

Du gör precis vad du vill med ditt liv
Det är ändå DITT liv!
Det finns nästan inga begränsningar alls
Varför ska du sitta fast där du är om du inte vill?
Dra iväg?
Gör nåt åt det i alla fall!!
Kom igen!
Ingen kan säga åt dig va du ska göra!

Ditt liv kan ju inte bara "bli bra" av att du sitter på arslet?
Bara ta tag i det..

O sluta för f-n o gnäll

Kommentarer
Postat av: Don

Ingenting är bra...allt är dåligt;)

Bra skrivet Krabban, du kommer väl och försvarar förstaplatsen på lördag;)

2008-02-28 @ 10:27:38
Postat av: Tere

Heej!
Du, du har fortfarande min bok va? Skulle gärna vilja ha tillbaka den. Inte för att det är bråttom meeen nån gång ;)

2008-02-28 @ 10:36:21
URL: http://teresblogg.blogspot.com
Postat av: Christine

Tere: Jag har den, nästa gång jag åker ner te Jönet så tar jag med den hit eller lämnar den hos dig om du är hemma =)

2008-02-28 @ 12:49:23
URL: http://christineskicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0