Om att anta igen


Tack för alla hypotetiska svar..

Emma - Ja, om det nu hade hänt så hade jag ju kunnat prova med tvål och vatten. Jag ska tänka på det om det händer..

Jens - Det låter inge bra. Förresten så tror jag mig veta vem "killen" skulle kunna vara i denna påhittade historia..

Julia - Ja, som tur är så händer ju sånt här aldrig på riktigt

Lou - Ja, nu låter det ju på dig som om detta verkligen har hänt.. men jag kan svara så som jag skulle ha svarat om det hade hänt: Självklart hade jag haft en försäkring på datorn men eftersom jag fått den av mamma i födelsedagspresent så skulle hon ha papprena och detta skulle i så fall innebära att jag hade varit tvungen att berätta för henne. Å det skulle jag ju inte vilja...




Herregud vilken tur förresten att detta verkligen inte har hänt!!
Då hade jag börjat få panik nu..............


Kommentarer
Postat av: lou

aha.. tur då. för om det skulle hänt kan man ju alltid dra en vit lögn för mor. Rent hypotetiskt kan ju vad fan som helst hänt med datorn o om man nu kör på med spillhistorien kan man ju ändra vissa delar o skylla på ngn annan... Sen e det ju bra att det va en historia för mödrar har ju en tendens att slarva bort asviktiga papper o sen typ säga att -de, ha du ju redan fått!...

2008-02-01 @ 11:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0