Om att bli playad...igen

Hittar massa kul från gamla bloggen som jag glömt jue...


De olika stegen vid ett fullfjädrat "Playadsenario"
  • Kärlek
  • Förnekelse "Han kanske bara är försiktig"
  • Insikt "Varför svarar han inte? Aja, tyckte inte om honom ändå"
  • Förnekelse "Oj, nu kanske han har tänkt om, han skriver ju ändå puss i sms:en"
  • Illusion "Jag är störtkär"
  • Förbannad och lurad "Vad fan! Han är inte riktigt klok, varför gör han så?"
  • Depression "Jag som trodde att han tyckte om mig"
  • Insikt "Jag skulle aldrig röra honom med en tång"
  • Förnekelse "Aldrig röra honom? Har jag aldrig sagt, han är ju jättego"
  • Totalskadad "Varför har jag gjort det här mot mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0