Om att flytta hem

Tillbaka till Linköping ska jag
Jag ser det dock inte som ett misslyckande att jag hoppar av skolan i Jönet utan som en erfarenhet rikare
Jag är nykär, jag så jättekär så hur kan jag vara kvar där när han är här?
Jag trivs inte i Jönköping heller, inte gjort det någon gång egentligen..
Det enda som har fått mig att stanna kvar där är egentligen Emma och Julia.
Det kanske var ödet det också, att jag skulle ner dit för att träffa dom, inte för att gå i skolan
Jag hoppar på en kurs här i Linköping nu. Fanns inte så mycket att välja på men det blev iaf Teoretisk filosofi. Låter väldigt intressant faktiskt.
Så, nu blir jag sambo. Känns underbart!
Det är som om vi har kännt varandra i flera år
Ingenting är pinsamt och allt och ingenting diskuteras
Han är mitt allt nu
Så länge jag är med honom så spelar ingenting längre någon roll

Soo.. Linköping..Here I come again
(Eller ja, ni har ju knappt förlorat mig)

Kommentarer
Postat av: Jana

Så länge du följer ditt hjärta så gör du rätt val. Och att du hoppar av är verkligen inte ett misslyckande, det var väl bara inte din kopp te så att säga.
Och stort grattis till sambolivet! :D

2008-02-05 @ 15:54:44
URL: http://www.wulcan.se
Postat av: Julia

Det är bara att gratulera:) Känns det rätt så är det säkert det! Tråkigt att förlora dig från Jönköping dock. Puss

2008-02-05 @ 17:24:20
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0