Om att ragga på fel tjej

Usch..
Fulla människor överallt, nästan alla är mellan 18 och 20, iaf killarna
En kommer fram och säger att jag har ett fint linne..
Iofs ingen dålig "line" men sen kommer det:
*Fniss* fina färger det var (med lite bögig röst)
Mitt linne var grått och svart men det såg väl inte han.

Står i baren när någon petar mig på axeln.
När jag vänder mig om är det självklart ingen där..
*pet* *pet* *pet*
HERREGUD!!
Vänder mig åt andra hållet sista gången. Där står en kille och jag ser också att det står en annan bakom mig. Han säger att -min kompis tycker du är skitsnygg, han skulle DÖ om han fick prata med dig..
Jag säger ingenting utan vänder mig bara om..
*pet*
den andra killen böjer sig fram och säger:
-du ska inte lyssna på honom, du ska inte lyssna på svartskallar (skämt då) å sen självklart -*fniss*

WTF!!!

Låt mig va...

Vad är det för taskiga raggningsförsök, de kan ju lika gärna gå fram och säga -Hej, vil du knulla?
Det vore nästan bättre..
Nu blir man ju bara förnedrad..
Det är ett spel som man ska spela framför sina vänner eller nåt verkar det som
Vad hände med
-Shit vad du är vacker
eller
-Får jag bjuda på något att dricka

Är jag för gammal för min egen ålder?

Men sen kom jag på...
Det kanske inte är killarnas fel..

Jag tror att det beror på alla (ursäkta ordvalet) slampor som går på skiten
Eller helt enkelt inte tror att de är vackra nog att låta det gå
Sparka dom i skrevet i stället så kanske de anstränger sig lite nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0