Om att återuppliva gamla minnen

Satt precis o kollade på gammal konversationshistorik från msn mellan mig och Julia. Vi kan verkligen inte prata med varandra. Hon pratar om en sak och jag pratar om en annan o sen ibland så går vi ihop och pratar om samma sak och  då blir det bara flum.

C: -Gå in på min blogg förresten, har skrivit en kul grej där
J: -Jag har redan lämnat kommentar
C: - Jaha
J: -Jag var jätteoslampig i lördags
C: -visst är det kul
J: -Trots att jag va jättefull

Hahahaha... Julia Julia... Sen skrev vi saker om vår klasskamrat som jag kanske inte ska skriva här. Man vet aldrig vilka som lurar i buschen..

Sen hittade jag det här också. Skrivit till Julia men har mest en konversation med mig själv:

C: -Åhh, du vet den där snyggingen i Linköping, han ska ut på lördag
C: -Man kanske skulle ta en tripp hemåt i helgen

(JA, det är Sibbe som är "snyggingen i Lkpg" hehe)

Nu hittade jag en rolig konversation med Kich.

P: -Trans
C: -vestit
P: -Oj oj
C: -oj
P: - :)
C: -Cs imon?
P: -Japps

Det roliga med den är att det där är verkligen hela konversationen. Den börjar så där och slutar så där.. Ibland behöver man inte många ord.. haha

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, undrar vilken lördag det var egentligen;P det skulle jag allt bra gärna vilja veta:D!

2008-01-23 @ 12:59:47
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0