Om att gå ut

Igår var vi på Centrum i Jönöping..
Vilket skitställe...
Bara 18-åringar som inte kan bete sig.. Helt sjukt, när man t.ex. skulle ner för trappen så ville de ner fortare så då trycker man tydligen folk i ryggen eller springer om så att den man springer förbi åker in i väggen. Jag förundrades över detta beteende. I jackkön var det trängsel och fula ord. Ja, jag sa nog några fula ord jag med men det var bara för att vi väntade 20!!!! minuter på att få hänga IN jackan. Detta påpekade jag för killen i jackinhängningen (som bara tog hand om hans "vänner" först som ville ha hjälp) och hans respons var: -Nu överdriver du lite va, hehe... WHAT?? Nej, det gör jag inte. Vi stod 5 minuter i kön in på nattklubben och nästan exakt 23 minuter innan vi hade hängt in jackorna också..
Samma sak när jag skulle ut. Han tog "de coola killarna" först och de hade absolut ingen organisation i den där garderoben. jag länmnade fram både min och min grannes jacklapp, fick min jacka, vände mig om och pratade med Julia o Emma, grannen står breve mig. Då KASTAR han i garderoben jackan på mig, i huvudet?? Why?? Missnöjd gäst= försök få glad INTE få argare så att hon inte kommer tillbaka.... Jag lovar, det var VÄRRE än blue heaven. Mycket värre.

Sen kanske jag ska säga att jag faktiskt hade kul därimellan med. Jag va ju med Julia och Emma, då kan man inte ha tråkigt, hehe.

Ellllooooo, I'm Lindseeey Lohaaaaan



Kommentarer
Postat av: em

- knock knock!
- Who's there?
- ME. I KILL YOU!!

2008-01-13 @ 12:23:03
URL: http://golander.blogg.se
Postat av: Julia

haha:)vi får ta reda på var han bor och hämnas. mohaha

2008-01-13 @ 16:19:01
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0