Om att ha tjejkväll

Tere: Om du räknas?? Det är bara du som räknas, det är väl du som ÄR festen? (om du kommer) :D


Jana: Fredag funkar för mig.. Ska vi dra ihop nåt?


Anna: Vi drar ihop en tjejkväll igen så klart! Jag är i jkpg nästa vecka..


Linda: Jag kan iaf inte den 25:e och om det blir nu på fredag så får vi helt enkelt ha en till. När ALLA kan. (eller de flesta då det brukar va stört Omöjligt att få alla att kunna samma datum)

men, om jag bara tar ett datum, sääg: fedag 15 februari. Vilka kan då? Och vilka kan spika för en riktigt planerad tjejafton med glitter och glamour?? 


Sååååå...

Nu på Fredag!!
Alla med boooobies får komma. Ingen är inte bjuden..

Who's with me?? (And Jana..)
och var ska vi va?

Kommentarer
Postat av: Frugan

Nu fattar jag=) Älskar dig endå fast du "krånglar" till det i mitt huvud ibland=)
Puzz

2008-01-16 @ 12:42:44
Postat av: liten

15e feb funkar för mig! (än så länge då dom närmsta tävlingarna inte är inbokade förens efter helgen)

2008-01-16 @ 21:49:08
Postat av: remne

Hm, alltså.. jag har ju eg tuttar.. kanske inte exakt i eran form, men får jag komma då? :O

2008-01-17 @ 09:50:37
Postat av: remne

ps. Jana brukar alltid säga att jag är hennes lilla dotter..... Det borde ju gälla också ;D

2008-01-17 @ 09:51:04
Postat av: Bison

15 feb låter som ett bra datum tycker jag.. :)

2008-01-17 @ 17:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0