Om att sno listor

Snodde listan från Lovisa



1. Hur gammal är du om fem år?
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Emma.

3. Hur lång är du?
169,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
Harry Potter 

5. Vem ringde du senast?
Sibbe

6. Vem ringde dig senast?
Sibbe

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Tony skrattar åt mig bara för att jag inte vet hur man gör när man tvättar bilen i en biltvätt på en mack :)" (Hanna stötte tydligen på Tony Mårtensson när hon skulle tvätta bilen på en mack för första gången och ville dela med sig av händelsen)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror lite på..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
I söndags.

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna/blå/grå

12. När vaknade du i dag?
6.15 när Sibbes alarm gick... :S

13. Vilken är din favoritjulsång?
Favorit? Ja, den dära...Last christmas I gave you my heart, but the very next day, you gave it away. This year, to save me from tears, I'll give it to someone special...lalala...lalalalalala...hmhm...

14. Vilken är din favoritplats?
Hos Sibbe

15. Vilken plats föredrar du minst?
Nånstans tråkigt...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Utbildad med ett bra jobb och håller förhoppningsvis på att bygga drömhuset en bit utanför stan.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? 
Att mamma skulle dö samt mörker 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Julia

19. Hur stor är din säng?
120

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 
2

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
 Linköping och Jönköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.

26. Är du social?
Japp

27. Vilken är din favoritglass?
Vanilj med krossad choklad.

28. Vilken är din favoritefterrätt? 
mycket

29. Tycker du om kinamat? 
Jaaa, men inte det starka 

30. Tycker du om kaffe?
Ja, för mycket

31. Vad dricker du till frukost? 
Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej

33. Kan du spela poker?
Ja

34. Tycker du om att mysa/kela? 
Ja, men tydligen inte när jag ska sova :) 

35. Är du en beroendemänniska?
Vad är det??

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? 
Nepp

37. Vill du ha barn?
Ja, nu vill jag det :D

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och förstår vissa ord från franska och spanska 

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, när jag va ett år och min bror knuffa ner mig från en stol så att jag fick hjärnskakning.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng. men skulle vilja tycka om havet mer.. saltvatten o sand.. man blir ju skitig...

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat. men svårt att välja vad jag helst spenderar på som student då jag inte kan spenadera på så mycket mer än mat =)

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, bara sentimentalt dyrbara

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Oj.. För mycket

44. Kan du rulla med tungan? 
jaa

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha, Julia, man behöver bara vara i närheten så får hon en att skratta....

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Pakito - Living on

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, inte jag men mamma har kvar mycket.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min fluffiga röda jättekudde

50. Flirtar du mycket? 
Neee, jag vet inte hur man gör 

51. Kan du byta olja på bilen?
Hmm.. Byta? Kanske..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, jag är duktig

53. Vilken var den senaste boken du läste? 
Män som hatar kvinnor. (men har iofs inte läst klart den *dålig*) 

54. Läser du dagstidningen?
Ganska ofta, mest på nätet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Japp, så länge det är bra musik

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 
Radio Seven 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Nåt som läraren sa idag om nåt som skulle vara inlämnat på fredag...?

59. När var du i kyrkan senast? 
Mitt kusinbarns dop i september 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Claes nåt om jag inte missminner mig

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 veckor

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Sibbe gör saker hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Mary

hihi, jag tjuvar den från dig =)

2008-01-21 @ 18:22:02
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: em

du har för lite att göra! du skulle kommit på mission swe

2008-01-22 @ 01:20:56
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0