Att vara mindre värd

Varför är men det bara för att man är tjej och ung?
Jag märker det mer och mer varje dag.
Vi va på Cloetta center i lördags och kollade på matchen där. Jag gick iväg till baren och skulle köpa öl och eftersom jag hade gympaskor på mig istället för höga klackar så räckte bardisken ganska långt upp. Försöker sträcka på mig men ingen ser mig... Det är heller ingen annan som vill ha öl utan jag är den enda som försöker få 2 bartendrars uppmäksamhet. Detta ser killen brevid mig. En lång, kraftig kille som bara behöver lyfta armen några centimeter. Då tar de människan på hans andra sida som precis kommit dit...:O Så han får ropa igen på den andra som tror att han vill småprata innan han tillslut får fram till den (ickeserviceangelägna-) bartendern. Jag får beställa och säger sedan. "-tack så jättemycket för hjälpen! Det behövs när man är liten." (O då är jag inte överdrivet liten heller...)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Helt stört att det ska vara så!

2008-03-17 @ 08:14:31
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Natalie B

svar: Haha nä jag tjänar inte ett skit faktiskt.
Annonserna har jag mest på bloggen för att jag tycker det ser fint ut :) och så går jag ofta in på sidorna själv och kollar eftersom jag skriver lite om smycken jag gillar och sånt.. har jag tur går många in på smyckeannonserna och då kan jag få smycken av dem att lotta ut i tävlingar i bloggen..men det krävs nog bra mkt mer besökare för det än vad jag har :)
och de andra annonserna får man inte ett öre på om man inte har minst 10 000 besökare om dagen, så även där kan jag ju hälsa hem :) kanske borde ta bort dom..men vet inte..får ju lite rabattkoder och sånt ibland för att jag har dom där.

Ursäkta för det långa svaret :)

2008-03-17 @ 12:10:42
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Julia

Du får nog börja ha riktigt höga skor. Det sitter i längden vettu:). Och när kommer du till Jönköping egentligen? Här behöver man inte känna sig dissad och liten:D

2008-03-18 @ 22:16:59
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0