Att vara kär som aldrig förr...

De flesta som känne rmig vet att jag alltid har haft en crush på Chad Michael Murray i One tree hill. Han blir bara snyggare med åren :) Honom kan man ju glömma, lite "out of range", hehe

MEN

(Nu blir Sebbe arg)

vilken tur att jag har hittat en lookalike...

 


 
Sebastian Gadd-Färnlöf?                                                                                    Chad Michael Murray?


Jaja,Jättekul att Sebbe har samma tröja på bilderna som är tagna med ett års mellanrum :) Såg det precis nu...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nej dom är inte lika och ja det är en bra tröja =)

2008-10-12 @ 17:56:51
Postat av: Barbro

nä fy fan! nu är du för elak mot min stackars bror..

möjligtvis att han är en snyggare version av chad..

fast nae.. då skulle ju chad vara lik mig, fast i en fulare version....

elr..? nä nu vart det för krångligt

2008-10-13 @ 12:09:43
URL: http://www.nogg.se/allieg
Postat av: Barbro

nä fy fan! nu är du för elak mot min stackars bror..

möjligtvis att han är en snyggare version av chad..

fast nae.. då skulle ju chad vara lik mig, fast i en fulare version....

elr..? nä nu vart det för krångligt

2008-10-13 @ 12:09:59
URL: http://www.nogg.se/allieg
Postat av: Christine

Haha, elak? Är jag väl aldrig :) Ni måste väl ändå erkänna att liiite likheter finns det ändå? :D

2008-10-13 @ 15:02:12
Postat av: em

tror det är du som vill se likheten :P jag ser den inte, eller jo, de är båda killar, ibland har de rakat o inbland inte. lite lik hårfärg.. men annars. nee. :P

2008-10-30 @ 12:21:48
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0