Snor den här av Barbro

Tio första
Första bästa kompis:
Anna Hamrén, va vänner innan vi föddes tror jag
Första bil: en röd Golf, mycket fin
Första kärlek: Johan i 1:an
Första husdjur: Undulaten Pelle
Första semester: Cypern, va nog 3 tror jag
Första jobb: På vivo, satt i kassan när jag va typ 12.
Första köpta skiva: Ingen aning, michael Jackson tror jag, eller Robyn
Första riktiga kärlek: Danne Olausson i 8:an
Första piercing: I öronen, va 6år tror jag
Första konsert: Kan det va Magnus Uggla...

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken:
 En öl till maten igår
Senaste bilfärd: Hem till Svartmåla från jobbet igår
Senaste filmen du såg: Taken, efter rekommendation från Barbro
Senaste ringda telefonsamtal: till Barbro
Senaste bubbelbadet: oj, det va nog 1½ år sen i Pappas lägenhet i Sthlm
Senaste spelade cd: Lyssnar på Katy Perrys "One of the boys nu"
Senaste kyss: Ja, en 5 minuter sen kanske
Senaste gången du grät: För 2 veckor sen efter ett tråkigt besked
Senaste måltiden: Pastasallad álá Priso och fläckfilé & potatissallad

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Jag har ju min fru, så ja
Blivit arresterad: Nope, men vissa tror ju det :P
Blivit kär vid första ögonkastet: Jaa, en gång..
Fastnat med blicken i någons urringning: Japp, såklart, är det ovanligt?
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: ja, tyvärr, berättade det dock sen(2 mån senare) elak som jag är
Haft ett one night stand: kanske
Busringt till någon: ja, nån Stig nån gång säkert

Sex saker du gjort idag:
1.
Druckit kaffe
2. bloggat
3. laddat ner Katy Perrys album
4. pussat på Sibbe
5. duschat
6. rakat benen (välbehövligt? Jajjemän)

Fem favoriter utan rangordning:
1. Mamma
2. Sibbe
3. Frugan
4. Anna, Cissi
5. Barbro, Bror

Fyra bästa inköp utan rangordning:
1. mina fiina finskor
2. bilen
3. mina kläder
4. min mobil

Tre val:
Blått eller rött?
Rött.
Sommar eller vinter? Båda, men gärna lite mer skillnad mellan dem som det va förr
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör:
Åka till Kina & USA & massa fler ställen...
Gifta mig med min kärlek Sebastian


En sak du ångrar:
Man ska inte ångra nåt, om nåt inte hänt hade jag inte varit jag

Kommentarer
Postat av: Barbro

slående likt!;P

du vet väl dock att 5 favoriter inte är 7 va?;)

2008-10-27 @ 15:26:29
URL: http://www.nogg.se/allieg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0