Känn dagen sakta slå sig ner till ro

Jag kom på att mamma o bror läser här ibland...ooouuuppppsss

MAMMA LÄS INTE DET HÄR INLÄGGET!!!!




Jag har sånna vårkänslor nuförtiden så det är helt sjukt..
Jag sitter här o tänker tillbaka på när jag träffade Sibbe. Hur jag kände då o hur jag känner nu. Det är snart 1½ år sen vi sågs första gången. (läs hånglade)... Tiden går så fort...

Förresten, på tal om det... Vi har fortfarande inte löst problemet med vad vi ska säga till folk som frågar hur vi träffades... Det va lite pinsamt när mamma frågade till exempel. Men vi får väl lösa det innan våra möjliga framtida barn ploppar fram o frågar. Mamma, hur träffade du pappa?
Joodu, det va så att pappa hånglade upp mamma på krogen & då följde mamma med pappa och sov i hans säng den natten...

Förslag på lögn, tack!?


Det var så mörkt
Den kvällen jag gick hem
Jag hade hoppats på något, hoppats på något
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan säga såhär:

- Jag var ute och hade tagit en bit mat. Då kom ett gäng killar fram och ville bråka men då kom er pappa på en vit häst och räddade mig. Han tog med mig hem till sitt slott och sedan dess lever vi lyckliga alla dagar! ;)

2009-03-22 @ 18:28:57
Postat av: Julia

Säg att ni träffades via en bekant och att det var kärlek vid första ögonkastet!:D Eller så kan du säga att du var ute och rastade hunden och att hundtricket fungerade väldigt bra på Sibbe:D!

HAHA.

2009-03-25 @ 11:29:23
Postat av: Christine

Jaa, hundtricket va en bra idé! Tack Julia, jag saknar dina brighta idéer ;)

2009-03-25 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0