Jobb

Hur ska jag hitta ett jobb som är lika bra som dte jag har nu?
Jag slutar här på fredag och alla jobb jag "hade på g" har skitit sig...
#&%#&)"!&=?#"?/¤%¤#/#"¤(/¤#"%()=)/%=
BAJS!
Inget tilltalar mig. Men jag söker allt...
Jag kommer ju hitta nåt bajsjobb snart.. det brukar jag göra.. men jag är inte nöjd...
PANIK!!!
Varför har jag inte kommit längre med mitt liv?
Hur många gånger har jag inte suttit i den här sitsen??
Varför har jag inget jobb???
Jag måste...
NUUU!!!
Jag vill jobba kvar här på GB-Glace...
Kan inte alla gå och köpa mer glass!!! NU!!!
Go gogogogogo
Skitjävlahelvetesfaaaaaaan
Jag får väl flytta hem till mamma och bli en sån där ensling tills jag är 55

Nu är det lunch...
BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0