Överkörd av ett tåg

Ja, så känns det ungefär.
1 dag efter att jag ramlade av hästen.
Jag har ont ta me fan öööverallt!! Heelt sjukt
Jag har skrapsår på hakan, på bröstet, på axlarna och knäna. Sen har jag blåmärken lite överallt.. men alla har inte kommit fram än har jag märkt för jag har sjukt ont på vissa ställen utan att det syns nåt..
Jag har lite ont i nacken med... men typ bara känner av lite längst ner på huvudet. men man kanske ska åka och kolla det ändå? Får se om det blir bättre idag.
Det värsta är ju att hästen drog en mycket mycket värre vurpa än vad jag gjorde. Han slog kullerbytta och vreds mot både det ena och det andra hållet. Stackarn.Men det ser ut som han klarade sig perfekt.
Barbros sadel är däremot en annan femma :S Hoppas det bara var ytligt.. Men jag står ändå fast vid min sak; jag satt inte längre på hästen när det hände så jag kan inte hållas ansvarig!!

Nu ska Bastian få ta hand om mig hela dan... Perfekt!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Barbro

stackars stackars greta. vilket förödande öde det var det där!

ni hade dock jävligt tur båda två, såg förjävla hemskt ut!

Barbro fick hjärtsvikt! o du vet vad jag tycker om det...du måste ta det lugnt med mitt hjärta!

min stackars sadel ska jag gråta över idag.

har inte vågat titta på den ännu.

o ucke vägrade gå in igår kväll (!!!)

lite oroväckande.. förhoppningsvis var han bara sur för att jag äntligen klippt av hans långa hårsvall..

2008-08-31 @ 10:19:10
URL: http://www.nogg.se/allieg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0