Att skratta åt sin pojkvän

Vi har precis vaknat
Jag går o sätter på kaffe, han går in i duschen.
Medans jag väntar så lägger jag mig i sängen igen och kollar på tv.
Efter en sådär cirkus 5 minuter så hör jag världens duns.
Jag hör att duschhuvudet slår i badkaret och sen hör jag
-aaaj, lite halvtyst
Ja, mina damer och herrar, han hade ramlat i badkaret
Rätt ut från badkaret ner på badrumsgolvet och slagit armen i toalettstolen.
Hmm
Är det inte sånt som gamla människor gör
Ramlar i badkar... (iofs så fyllde han i fredags, dock bara 24)

Jag skjutsade honom till jobbet iaf så att gamla gubben skulle slippa gå :P



Kommentarer
Postat av: Julia

Benen börjar bli klena och ge med sig:) Bäst att dricka mera mjölk!

2008-02-13 @ 11:54:57
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0