Om att ha en allergisk reaktion

Så här ser jag ut nu då, det är ju iaf liiite bättre, eller hur?

image19


Eller nåt, jag vet inte vad det är, jag vaknade så här helt enkelt. Det är ju som ni kanske ser bara ena ögat som är svullet och när jag vaknade nu igen så hade det varat så mycket att det va igen och jag kunde inte öppna det. Hmmm.. Det gör inte ont iaf.
Jobbigt bara att det är första skoldagen idag på Liu.
Och att sibbe fyller år
Men jag får helt enkelt se ut som ett mongo för tillfället..

Haha, så jag ser ut


image17

Det är ju inte direkt det bästa kortet på mig..

Kommentarer
Postat av: Julia

jag ser inte skillnaden.....:D

2008-02-08 @ 13:18:49
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se
Postat av: remne

omg, har du fått stryk av sibbe? ;D haha.

2008-02-09 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0