Om att titta tillbaka på blogglivet

Jag va inne på min gamla blogg och hittade några gamla inlägg som jag tänkte återpublicera här, fick mig ett gott skratt iaf..




Att göra bort sig

Ja, varför gör jag alltid det?? Fylleringningar o dumma sms..

- Sluta!!
- Nej, jag kanske vill prata med någon när jag är på väg hem mitt i natten
- men personen kanske inte vill prata med dig
- men herregud, jag vill väl inte knulla bara för att jag ringer halv 4 på morgonen en söndag
- Jooooo!!!!!!!
(fatta någon gång)


(Sluta döm mig.. Jag vet att ni också har konversationer med er själva i huvudet precis som jag.. enda skillnaden är att jag står för det  :P )




Att skriva en bok

Jag ska skriva en bok en sån där självhjälpsbok ni vet, o jag tänkte först att den skulle heta:

Hur man är desperat

Sen tänkte jag vidare

Hur man är desperat och hur man kan visa annorlunda utåt sett

Men det stämmer inte heller

Hur man är desperat och hur man kan visa annorlunda utåt sett trots att man vet att man inte kommer att lyckas

Då hade jag kommit en bit på väg men titeln kändes inte rätt så detta blev det slutgiltiga:


Hur man är desperat och hur man kan visa annorlunda utåt sett trots att man vet att man inte kommer att lyckas utan misslyckas så katastrofalt att du har lust att gräva ner dig någonstans tills du är typ 30år och lite mer vuxen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0