Om att skratta åt stureplan lite till...

Stureplan är kul. Eller, ja, alla människor som rör sig däromkring. Ja, jag bodde i Stockholm i somras och jag har varit på vissa ställen på stureplan. Kul! Tur att de inte drog med mig ner i träsket bara. Gör jag hade aldrig kunnat ta mig upp igen för alla sillisar och och översprutade läppar som kommer emot mig. Och allt detta prat om (O tänk er det här i riktig sthlms dialekt nu)
-Asså, kan vi inte gå till Caféet istället, det är bara såå mycket mer glamour där än här.
Då skulle jag ju aldrig någonsin komma hem till mamma igen. Jag skulle för evigt vara kvar i Tuttfällan.

Jag är rädd

Jag är rädd att det finns människor som har en så skruvad uppfattning om hur världen ska se ut...

Men...

...det är väldigt kul att håna dom

stureplansvackraste.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: 6a JD on rocks

Var o glajja runt lite.. måste bara säga att länken du fick in bjöd på en hel det skratt! bilderna, kommentarerna under och kommentarerna till var nog dagens höjdpunkt... Eller, jag var på ett fik tidigare o där satt ett gäng som såg ut som de på första bilden, dock bara 4. Nåja, på tvn kom Twisted sisters med "I wanna rock" varpå ena killen kläcker; - Ja, det e ju dom. vad heter sångaren nu igen, e det freddie mercury? de andra 3 nickade medhållande.. hmm :)

2008-01-24 @ 15:17:34
Postat av: Lovisa

Tänk dig den meningen på östgötska.. då skulle det nog låta väldigt oglammigt;p
Men jag lovar.. skövdes dialekt är 10 ggr värre!

2008-01-24 @ 16:32:25
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: frugans lillsis ;)

kul att alla tjejer ser ut som fjortisar fast de är 25 typ & de har inte ens lärt sig att ta på foundation

2008-01-26 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0