Om att skrika

Julia släpper av mig utanför systemet (nej, hon får ju inte gå in där :P) precis när jag drämmer igen bildörren så stannar en bil breve slänger upp dörren o skriker
-Där får ni inte stå
-eh..
-Det är förbjudet att parkera, flytta!!!
-Men jag...
O sen smäller han igen dörren o åker iväg..
Varför?
Hon skulle ju sitta kvar i bilen o vi förstod att vi inte fick stå där men det finns väl ingen anledning att skrika?????

Förresten så har jag kommit på att om man ler extra mycket till kassörskan i affären eller till busschauffören o säger högt och tydligt
-Tack så mycket!
så blir de mycket gladare. Man sprider glädje helt enkelt!!
Try it!


Kommentarer
Postat av: Julia

haha det såg ju faktiskt ut som en parkering, varför annars göra en så överdrivet bred trottoar? Förresten var det ju fler som följde vårt goda exempel:)

2008-01-25 @ 10:22:40
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0