Om att skriva tenta

Jag tror att jag ska börja skriva med "Om att" eller? ska jag gå tillbaka till "Att"? eller ska jag helt enkelt vara utan. Jag tror på "Om att" =)

Aja, idag va det tentadags, omtenta. Det gick jättebra! Tur för mig att jag klarade senaste tentan, det va typ 23 st där från min klass som gjorde om den.

Imorse förresten så vaknade jag av att min mobil ringde. -Vem /%¤#¤/&(#¤(/#"" ringer mitt i natten, tänkte jag.. kollade på mobilen och upptäckte att det va alarmet som ringde och att klockan var halv 8...

Jobbigt..

Gjorde mig iordning och gick till bussen, bara för att upptäcka att den inte gick när jag trodde. Det är ju lördag ffs!! Min hjärna har inte velat förstå det idag. Jag har ju varit i skolan, det blir svårt då...

Ikväll är det "tentaavfirning"= Partiiii!!! =)

O imorgon kommer Sibbe hem :D:D:D:D:D Jejjj!



Kommentarer
Postat av: Julia

teoretisk sett har jag faktiskt inte firat att jag klarade tentan än, jag söp ju bort mina sorger förra ggn ist:D Så ikväll ska det firas:D!

2008-01-12 @ 16:17:14
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se
Postat av: Julia

btw. tror inte att vårt "what is love uppträdande" finns filmat. om det gör det måste vi nog ta till vissa metoder för att få tag på inspelningen;P

2008-01-12 @ 16:20:26
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se
Postat av: em

åhh we looooove tentafirande!! (:

2008-01-12 @ 17:31:14
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0