Om att vara glamourmodell

image9

image8

Visst har vi en karriär jag o Julia??
Jag tror verkligen det och innan jag sprutar in ett kilo sillis i läpparna så får jag helt enkelt fylla ut konturerna med läppenna och alldeles för mycket läppstift.
Nu är det ju Julia som har gjort det här kollaget och har därför inte med så mycket bilder på sig själv. Hon använde sig av toarullar i bh:n innan hon har råd med sillisar.

Man tager vad man haver helt enkelt, eller ja, så länge iaf.
Vi ska bara hora oss lite först tills vi får pengar till att göra våra kroppar till uppumpade och barbiedockor.

För vi tycker att det är snyggt!!! Och vi har faktiskt rätt att tycka precis vad vi vill utan att någon ska säga emot!!

Julia säger alltid att jag är jättefin och ska sluta lyssna på att folk tycker att mina läppar ser onaturliga ut. Men DUH, jag ska ju "fixa dom" snyggare! Mina alla läkare och terpauter och "vänner" säger att jag är jättefin och när jag opererat klart mig så kommer jag att se ännu mer naturlig ut!!

Så nu vill jag inte ha någon negativ respons här för då kan ni lika gärna låta bli!! 

(Men om du har mycket cash, hänger mycket på stureplan  eller är glamourfotograf så får du jättegärna höra av dig till mig)

The one and only ///Kinky Kiki

Kommentarer
Postat av: Julia

alltså vi är så sjukt fina. alla andra är ju bara avundsjuka fattar ju vi. stå på dig gumman!! puss på dig

2008-01-29 @ 16:44:07
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se
Postat av: Lovisa

Haha yeeeeeah:D

2008-01-29 @ 20:28:52
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: liten

hahahahahahahahahhahaaaaaaaaaaaj *fickontimagen* =D

2008-01-30 @ 12:54:48
Postat av: alec

hahaha så jävla klockrent! :D men har du läst kommentaren från "emma" på mitt blogginlägg.. väldigt intellektuellt ;)

2008-01-31 @ 17:53:48
URL: http://www.nogg.se/allieg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0