Om att vara vuxen

Jag känner att jag samlar på mig väldigt mycket vuxenpoäng nu för tiden. Tillexempel så:

  • Jag har körkort
  • Jag har bott hemifrån i snart 6 år
  • Jag dricker kaffe varje morgon
  • Jag är inte rädd för att prata om att skaffa barn
  • Jag kan laga mat (men gör det inte så ofta)
  • Jag har lån
  • Jag har ägt en bil (gör det inte längre dock)
  • Samtidigt hade jag både garage och parkeringsplats
  • Jag har visakort
  • Jag har numer lärt mig att äta svamp och skaldjur (men det är fortfarande inte jättegott)
  • Jag har ett CV (som jag är väldigt stolt över)
  • Jag har hund (och har haft i 4 år..oj, så länge..)
  • Jag fryser in mat
  • Jag har kommit på bra "städknep"
  • Jag har börjat gå och lägga mig tidigt och gå upp tidigt för att det är "skönt" att vakna då..

Ja, kommer inte på mer nu..

Kickan början bli stor. Mamma hänger inte ens med. Hon har tydligen gått o sagt till folk att jag fyller 22 nu i år tills de som frågade kom på att det inte va så när hon samtidigt sa att jag va född 85. hmmmm, mamma då, du ska väl veta...


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, jag har iaf körkort och visakort:) och ett cv, som jag inte är överdrivet nöjd med:D men det räknas väl ändå? = vuxen:D

2008-01-22 @ 11:09:37
URL: http://juliaocensurerat.blogg.se
Postat av: em

jag har körkort o visa kort, ett CV så klart, dock ett gansak tomt. jag är inte häller rädd för att prata om när jag sak skaffa barn.- ALDRIG!!!!!!!!!! shit vad vuxen jag känner mig nu! stolt över mig själv!!

2008-01-22 @ 17:28:57
URL: http://golander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0