Att må dåligt

Det får man inte i det här landet. Då kommer det gå rakt utför, ja, mer utför än innan iaf. Psykhjälp är en bristvara och det är väl ändå lustigt eller? med tanke på att det finns väldans många psykologer, men de flesta är egenföretagare eller finns på något fint privattillhåll där man måste sitta i riksdagen för att ens ha råd att gå innanför dörrarna.

Att det ska behövas ett antal rop på hjälp, tabletter utskrivna per telefon samt ett självmordsförsök för att ens få hjälp är så fatalt, sjukt och skrämmande. (Ja, o efter detta är det inte ens säkert att man får hjälp direkt????)

Från och med nu ska jag inte vara rädd för att ruska om någon som jag tror mår dåligt, inte vara rädd för att gå bärsärkargång för att visa att jag bryr mig och jag ska inte vara rädd för att slå någon på käften som gör min vän illa.

En för alla, alla för en...

Jag älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Frugan

Kunde inte skrivit det bättre darling...En för alla, alla för en!!!

2008-10-10 @ 19:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0