I need a visit to vienn...hmm.. Thailand!

Då var den så fruktansvärt efterlängtade resan bokad!
Den 26 januari drar vi mot sydost och landar tillslut i Bangkok/Thailand. Där ska vi bo i 2 dagar innan vi fortsätter med buss till pattaya och sen vidare till Koh Samui. Sen blir det västkusten efter det. men man vet aldrig, planerna ser ut så nu men de ändras ju alltid. Nu är iaf flygen bokade så nu finns det ingen återvändo utan vi måste spara till reskassan..

Den 16 februari åker vi sen till Dubai där vi ska hälsa på Bison & Olof. Sen ska vi också möta upp min mamma och hennes Anders där nere. Där kommer vi bara vara några dagar men det ska bli så kul att se Dubai. En dröm som blir verklig :D

Sen kommer vi hem igen den 21 februari, så det datumet kan ni märka ut i er almanacka då ni kan sluta sakna mig så förbannat mycket...

Snart är det dags!

*HIGHFIVE*

Kommentarer
Postat av: Barbro

VAD SKA JAG GÖRA UTAN MIN GRETA??!!

2008-10-03 @ 11:29:13
URL: http://www.nogg.se/allieg
Postat av: Jennie

oooh äntligen bokat:) sweet!! Har en kompis som va i Koh Samui öfr nått år sen. Paradise on earth tror jag bestämt att hennes utlåtande efteråt va:) Blir lite avis att du har en sån pass långresa ganska snart haha.

2008-10-03 @ 12:33:40
Postat av: Christine

Barbro: Du får låsa in dig p ånåt hem tills vi kommer tillbaka.. Utan Greta och Sten, ingen lycklig Barbro :P



Jennie: Det låter nice med paradis! Jag va i Thailand när jag var 13 så det ska bli kul att se vad som har förrändrats efter tsunamin.

Nu ska jag in o kommentera din blogg :D

2008-10-04 @ 09:55:33
Postat av: Jennie

Jag va där året efter tsunamin. Phi phi island var ju som helt bortspolat trots att det värsta va uppstädat. Men dom har nog kommit en bra bit påvägen skulle jag tro. Såg faktiskt ganska hyffsat ut bara året efter som sagt va. Hahaha du måste läsa om busskonversationen jag råkade få höra igår...

2008-10-04 @ 12:58:27
URL: http://jenniecarlsson.blogg.se/
Postat av: Bison

Jätteskojs att du/ni kommer hit en sväng också :D

2008-10-07 @ 11:58:32
URL: http://dubaiski.blogspot.com/
Postat av: em

åh dubai. ja ska me dit, fast den 18 november. niice.. (:

2008-10-10 @ 12:05:35
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0