all these damn emotions

Mer deprimerad än nånsin...
Njaa.. kanske inte, men det känns som det är bra jävla ¨nära om det inte händer nåt snart.
Trodde att jobbet var fixat men inte...
Får väl se nästa vecka då
Om det händer nåt

Trött på att sitta här hemma
Redan efter en dag bara..
Trots att jag har haft att göra hela dan, hela veckan

Jag vet ju att det inte kommer några pengar den 25:e
Å då går allt åt skogen..
Resan, friheten..
Det som känns skulle bli början på vårt liv tillsammans
på nåt sätt..

Blä!!

Plzzz give me a job!

( jag shoppade lite igår iaf vilket resulterade i att jag för stunden kände mig överlycklig trots att det egentligen bara gör det värre. Men man måste väl leva eller :D)

Kommentarer
Postat av: Barbro

Men va fan, trodde jobbet var fixat alle redan?!

jävla lindorff! dra påre tanttrosorna (helst dom där rosa med små lila rosor på) o de röe träskorna så vandrar vi till dom små enbetna illrarna och daskar vett i dom!

det är bara till o lägga sig i knät med gumpen upp i taket, precis som på den gamla goda tiden! aaah härligt!

2008-09-05 @ 16:32:49
URL: http://www.nogg.se/allieg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0